…
Bra och rolig personal.. bra uthyrnings material.
Bra offpist men lite få backar.
bra skidor menmycket folk
It is a good place for beginners and new learners. It is very close to Ludvika.
Mysigt ställe med trevlig personal. En bekant känsla från barndomens skidåkning i mindre lokala backar. En hel del skidskolebarn men annars väldigt lite folk. En ankarlift, skiduthyrning och servering. Ingen idé att förboka skidhyran. Bara att åka dit. Bra före i backen och snö i naturen.
Längesen jag var där men jag kommer ihåg att utifrån de höjdmeter som fanns var det en mycket bra backe med jämn lutning. Inget minne av eventuell servering eller liknade men inte heller att vänta av litet ställe. Var där då barnen tävlade i backen
Kanna bra föra. Trevlig förening👍
Roligt
Trevlig personal och backarna går inte heller att klaga på
👍👍
Perfekt familjebacke. Tre fina nerfarter, fikastuga samt möjlighet att grilla
Perfekt liten anläggning skött på ideell basis.
Familjär backe!
