…
It is a good place for beginners and new learners. It is very close to Ludvika.
Bästa plats
Längesen jag var där men jag kommer ihåg att utifrån de höjdmeter som fanns var det en mycket bra backe med jämn lutning. Inget minne av eventuell servering eller liknade men inte heller att vänta av litet ställe. Var där då barnen tävlade i backen
Bra storslalom träning
Bra och rolig personal.. bra uthyrnings material.
Fantastiskt fin backe och fin service runt om. Bra med parkeringen och super bra personal. Kommer absolut besöka denna anläggning igen. Rekommenderas starkt
Fungerade bra för mig
Lagom stor och bra priser
Familjär backe!
