…
Bara bra! Åkte dock bara pulka med grabben
Fantastiskt fin backe och fin service runt om. Bra med parkeringen och super bra personal. Kommer absolut besöka denna anläggning igen. Rekommenderas starkt
Trevlig backe med fin åkning och mkt bra personal
En kanonfin backe. Väl värd besöket
Mysigt ställe med trevlig personal. En bekant känsla från barndomens skidåkning i mindre lokala backar. En hel del skidskolebarn men annars väldigt lite folk. En ankarlift, skiduthyrning och servering. Ingen idé att förboka skidhyran. Bara att åka dit. Bra före i backen och snö i naturen.
It is a good place for beginners and new learners. It is very close to Ludvika.
Fungerade bra för mig
Trevlig personal och backarna går inte heller att klaga på
Bästa plats
Bra ställe
Bra offpist men lite få backar.
Lagom stor och bra priser
👍👍
Perfekt familjebacke. Tre fina nerfarter, fikastuga samt möjlighet att grilla
Roligt
Längesen jag var där men jag kommer ihåg att utifrån de höjdmeter som fanns var det en mycket bra backe med jämn lutning. Inget minne av eventuell servering eller liknade men inte heller att vänta av litet ställe. Var där då barnen tävlade i backen
