Mycket trevlig liten anläggning, gillar nostalgin i att ta ett kvällsåk
Bra och rolig personal.. bra uthyrnings material.
Mysigt ställe med trevlig personal. En bekant känsla från barndomens skidåkning i mindre lokala backar. En hel del skidskolebarn men annars väldigt lite folk. En ankarlift, skiduthyrning och servering. Ingen idé att förboka skidhyran. Bara att åka dit. Bra före i backen och snö i naturen.
Trevlig backe med fin åkning och mkt bra personal
Bara bra! Åkte dock bara pulka med grabben
Trevlig personal och backarna går inte heller att klaga på
It is a good place for beginners and new learners. It is very close to Ludvika.
Underbart plats för slalom och pulka backe. Finns möjlighet att åka snowboard också.
Lagom stor och bra priser
Fantastiskt fin backe och fin service runt om. Bra med parkeringen och super bra personal. Kommer absolut besöka denna anläggning igen. Rekommenderas starkt

Lämna ett svar