Trevlig personal och backarna går inte heller att klaga på
Fantastiskt fin backe och fin service runt om. Bra med parkeringen och super bra personal. Kommer absolut besöka denna anläggning igen. Rekommenderas starkt
De är så bra
Mysigt ställe med trevlig personal. En bekant känsla från barndomens skidåkning i mindre lokala backar. En hel del skidskolebarn men annars väldigt lite folk. En ankarlift, skiduthyrning och servering. Ingen idé att förboka skidhyran. Bara att åka dit. Bra före i backen och snö i naturen.
Södra dalarnas bästa skidbacke.
Fungerade bra för mig
Roligt
Mycket trevlig liten anläggning, gillar nostalgin i att ta ett kvällsåk
Bra ställe
👍👍
Så mysigt där
Längesen jag var där men jag kommer ihåg att utifrån de höjdmeter som fanns var det en mycket bra backe med jämn lutning. Inget minne av eventuell servering eller liknade men inte heller att vänta av litet ställe. Var där då barnen tävlade i backen
Bra storslalom träning
Familjär backe!
Jätte bra har varit där väldit mycke
Perfekt liten anläggning skött på ideell basis.
Väldigt bra backe. Bra ordnat.

Lämna ett svar